PLAYFULLY YOURS

Dress me up, spank me, then tie me up, please?

Friday, April 23, 2010

Short on time cont'd

Hmmmm, where did I leave off???? Oh yes, I was wet! I let my fingers explore my smooth lips, feeling my clit getting larger and starting to peak through my lips... Oh it's so hard to resist just taking my clit and rubbing it hard. Finally my finger feels the wetness beginning to cover my clit..... I love swirling my finger in my wetness over my clit...that is so hot. I take off my shirt exposing my large ample breasts. I spread my hungry legs exposing my clit and all its wetness...Do you wanna see?? Do you wanna taste???? I take my hand and dive into my wet pussy....OMG it feels so good. Hips moving begging me to finger my sweet wet hole. I take my middle finger and put it deep in my pussy....moaning. I slowly take it out and rub on my clit. Damn I don't know how much longer I can hang on. One more time I dip not one but two fingers in my wet pussy. moaning more and more I start just fucking my hole with my fingers....oh yes....they are so wet. I want to cum so bad. In and out...just sneaking over my clit as my hips rise off the bed. Fingers thrust back into my pussy....I can feel my orgasm building. I can't control the thrusts into my wet pussy, they are diligent in fucking my pussy in and out, harder and harder. My walls begin to quiver and my thighs begin to shake...Moaning louder yes yes yes I begin to cum all over my fingers, my walls gripping my fingers....I take them out to rub my clit and bring another slight wave of wetness over me as I shake from cumming so hard... Sure wish you could have joined me......

4 comments:

Gray said...

Hmm now that is a much better post! :) Happy Friday to you PY!

hornynecouple said...

we wish we could join you too!!!

Complicated Kitten said...

Yum!

Leonhart said...

Jees. . . I bet I wish I could have been there more!